Analiza rynku. Rzetelne badania w biznesie

przez | 16 lipca 2020

Analiza rynku jest ilościową i jakościową oceną rynku. Bada ona rynek zarówno pod względem wielkości, jak i wartości, różne segmenty klientów i wzorce zakupów, konkurencję oraz otoczenie gospodarcze ze względu na istniejące bariery, regulacje i konkurencję.

 

Zanim zlecisz badania dotyczące analizy rynku

 

Należy wziąć pod uwagę kilka weźmiesz cech rynku, na który przedsiębiorca chce wejść lub którym jest zainteresowany. Trzeba określić również, jak bardzo branża, w której działa przedsiębiorca jest odpowiednia dla tego rynku. Weź pod uwagę takie perspektywy jak:

  • Definicję Twojej branży (co oferujesz)
  • Wielkość Twojej branży
  • Trendy w branży
  • Zrównoważony rozwój Twojej branży
  • Rynek docelowy

 

Kiedy masz już szeroki obraz tego, jak wygląda Twoja branża i jakie są jej możliwości, chcesz określić swój rynek docelowy. Rynek docelowy to konkretna populacja, której chcesz sprzedawać swoje produkty.

 

Wysokiej jakości badania analityczne Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat®

 

Dzięki dokładnym i szeroko zakrojonym analizom przeprowadzonym przez ekspertów BioStat szybko uzyskasz odpowiedzi na pytania dotyczące produktów i usług, jak również całościowej marki:

 

  1. Komu chcesz sprzedać swoje produkty?
  2. Do jakiej grupy wiekowej chcesz sprzedawać swoje produkty?
  3. Jaki jest ogólny poziom dochodów twojego rynku docelowego?
  4. Gdzie mieszka twój rynek docelowy?

 

Jeśli chcesz uzyskać tego rodzaju informacje, a dzięki nim elastycznie modelować startegie marketingowe w swojej firmie – nie zwlekaj i skontaktuj się z Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat®.

 

Doświadczenie, pasja i wiedza

 

Doświadczenie, pasja i wiedza to elementy wyróżniające specjalistów BioStat® pośród wielu konkurencyjnych ofert proponujących przedsiębiorcom analizy rynku. Przez 16 lat funkcjonowania na rynku biznesowo-badawczym i przeprowadzeniu ponad 2000 projektów dla różnych sektorów branżowych możemy przedstawić korzystną ofertę, zapewniając rzetelne jej wykonanie, wsparcie merytoryczne i konkurencyjne ceny.

 

Wykonujemy projekty badań dla branż takich jak: FMCG, turystyka, sektor publiczny, transport, sektor finansowy. Badania ilościowe i jakościowe dotyczące:

 

  • aktualnej sytuacji na rynku i wykonywania prognoz,
  • segmentacji rynku oraz społeczno-demograficznej charakterystyki konsumentów,
  • świadomości marki odbiorców,
  • popytu na produkty i usługi;

 

wykonują najlepsi specjaliści z dziedzin: socjologia, statystyka, analiza społeczno-gospodarcza, ekonomia, matematyka stosowania. Sięgnij po więcej razem z Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat®. Zapytaj o szczegóły oferty pod numerem +48 668 300 664.